الفرق بين النسختين بتاع: «ويكيبيديا:صالون المناقشه/ارشيف 14»

تم حذف المحتوى تمت إضافة المحتوى
رد
وسم: تعديل مصدر 2017
Recent developments
سطر 166:
** {{ر|HitomiAkane}} أنا حطيت [https://meta.wikimedia.org/wiki/Steward_requests/Permissions#User_Ghaly%40arz.wikipedia طلب على ميتا].--[[User:Ghaly|Ghaly]] ([[User Talk:Ghaly|مناقشه]]) 05:55، 29 مايو 2020 (يو تى سى)
::{{ر|Ghaly}} {{ر|Raafat}} {{ر|Al-Dandoon}} التحقيق السرى اللى عملوه (باللغه الصينيه اعتقد) و اللى ما بيحترمش قاعده الشفافيه قدر يترجم ويكيبيديا مصرى و يكتشف إنها ماعندهاش سياسه بالنسبه للتصويتات! مع إنها موجوده و لا يمكن مطلوب مننا علي عكس باقى الويكهات نحط ترجمه للغه بتاعتنا! أو يمكن مطلوب مننا ناخد نفس السياسيه من ويكى تانيه بعينها ؟ , هو بص علي و قدر يفهم ان الصفحه بتشرح عمل إدارى الواجهه لكن مابصش علي السطر اللى فوقيه اللى بتشرح حاجتنا للصلاحيه و طلبها و لا بص اللى تحتيه اللى بتشرح أنى أنا استخدمت الصلاحيه لإضافه الجادجيتس اللى موجوده فى كل الويكهات و كانت ناقصه عندنا و مع العلم أنا ما اخترعتهاش بالعكس أنا مستوردها كما هى من ويكى الإنجليزيه مجرد إنى ترجمت للمصرى و ضفت زر تفضيه الكاش و بس و لسا ما حددش احنا إزاى أسئنا استخدامها و مش حيقدر يثبت لأن دا ما حصلش ابدا و لا يمكن يحصل بعد كل التعب فى تزبيط الموسوعه , هل ممكن يفسرلنا إزاى صلاحيه إدارى الواجهه خطيره بشكل عالمى و للملاحظه غالى ماقلش الكلام دا فى النقاش أنا اللى قلت الكلام دا هنا وقلت إنها '''صلاحيه محليه''' و علي ما يبدو فى حدا متابع النقاش هنا و بيترجملو و مع ذلك يتفضل يشرح إزاى صلاحيه محليه هتأثر علي باقى مشاريع ويكيميديا , يبدو إن التزبيطات فى ويكى مصرى واجعه ناس قوى قوى !! , هل ممكن يفسرلنا إزاى {{ر|Al-Dandoon}} موقف عالمياً و هو موجود معانا من شهور و أضاف أكتر من '''100 ألف''' مقاله و كان متواجد بشكل يومى و علي مدار الساعه بيحارب التخريب وبيساعد المستخدمين الجداد و بيطور فى الموسوعه إيه الغلط اللى عملو و خلاه سبام و لو كان فيه غلط ليه ما اتناقش معانا مع إننا موش ضد أى نقاش و دا [[نقاش المستخدم:علاء|حصل قبل كده من نفس المضيف]] و ما اعترضناش , لسا ما شرحش إزاى أنا أسأت أستخدام صلاحياتى بعد أكتر من 400 ألف مقاله! و كل التطوير اللى عملتو, لسا ما شرحش إزاى غالى و هو مؤسس ويكيبيديا مصرى ممكن يكون عندو نيه و لو واحد بالمليار إنو يسئ لويكى مصرى , إزاى بعد 12 سنه من الجهد و التعب و بعد ما بقت ويكى مصرى بالمرتبه 21 عالميا مش محتاجه بيروقراط, ليه أحنا الوحيدين اللى مطلوب مننا ناخد صلاحيتنا من الميتا ؟ هل دا بيتطبق فى الويكيهات اللى ترتيبها أقل مننا ؟؟ أخيرا المضيف مش إله و من حقنا كأدمن محليين نعرف أسباب أى تصرف بيتصرفوه عندنا و إلا إيه فايدتنا ؟ ما نروح نسلمهم ويكيبيديا مصرى و همه اللى يديروها , النقاش بيدور عن ان تصرفهم كان بهدف حمايه الموسوعه! حمايتها من مين ؟ من اللى بيطورو فيها ! و لا الهدف الحقيقى هو وقف التطوير ؟ النقاش كلو مش شفاف و بيعكس محاوله التستر علي تضارب المصالح الواضحه بشكل فاضح [[User:HitomiAkane|<span style="color:royalblue;font-size:18pt;font-family:Vladimir Script,serif">HitomiAkane</span>]] - [[User talk:HitomiAkane|<sup style="color:royalblue;font-family:Tahoma">(💬 مناقشه)</sup>]] 21:51، 29 مايو 2020 (يو تى سى)
 
 
==Recent developments==
<div class="plainlinks mw-content-ltr" lang="en" dir="ltr">
Please accept my apology for writing in English , this is so as many people as possible can understand it
# There is very little chance of changing what has happened.
# The way forward in my opinion is to continue our work and not give in
# Any new administrator rights have to be approved by the stewards
I hope none of you will stop adding and developing this wikipedia. It is frustrating to see what happened, but I will aim to continue. --[[User:Ghaly|Ghaly]] ([[User Talk:Ghaly|مناقشه]]) 03:31، 30 مايو 2020 (يو تى سى)