تم حذف المحتوى تمت إضافة المحتوى
رد
وسم: تعديل مصدر 2017
سطر 171:
:: شكرا اوي علي مساعدتك طيب ممكن برضو تراجعلي مقالة [[عاطف حمزاوي]] عشان لو فيها اي غلطات , و ياريت تفهمني اية الغلط عشان الصفحة تتحذف.
:: {{ر|مينا جمال صبحي}} مقاله [[عاطف حمزاوي]] ما بتستوفيش معايير السيره الذاتيه, يعنى مثلا لو دورت علي الاسم فى النت مش هتلاقى أى حاجه عنه, اتنين المصادر اللى فى المقاله ما بتتكلمش عن الشخصيه نفسها و وجود مقالات للشخص نفسه هو كاتبها ما بتستخدمش كمصدر, ويكيبيديا بتعتمد علي المصادر لتأكيد المعلومه و المقاله ما فيهاش ده, مقالات السيره الذاتيه يفضل انها تذكر انجاوات الشخص بالمصادر الموثوقه, أنا رشحت المقاله للحذف لغايه ما تستوفى النواقص أو تتحذف من أدمن تانى و تقدر تاخد رأى أدمن تانى فى الموضوع, أرجو الفكره تكون وصلت, تحياتي.
:: طيب دلوقتي انا ضفت مصدرين تاني عنه ارجوك ساعدني في المقالة عشان مش عايز يبقي في تاريخ مساهماتي عندي صفحة محذوفة ساعدني في دي بس و اي صفحة تاني قبل ما انشرها هرجعلك الاوب في صفحة ملعبي، الفكرة كمان انا معرفش اي ادمن تاني غيرك. تحياتي.--[[User:مينا جمال صبحي|مينا جمال صبحي]] ([[User Talk:مينا جمال صبحي|مناقشه]]) 12:13، 18 ديسمبر 2019 (يو تى سى)