الصوره الاصليه(997 × 673 بكسل حجم الفايل: 540 كيلوبايت، نوع MIME: image/png)

الملف دا من ويكيميديا كومنز و ممكن تستعمله المشاريع التانيه. الوصف بتاعه صفحة وصف الملف هناك معروض تحت..

الخلاصة

وصف
English: Alan Woods, editor of In Defence of Marxism, discusses the historic political crisis taking place in Britain, as the Tory Prime Minister's fate hangs in the balance.

As Alan notes, the UK was once considered one of the most stable countries in the world. But now it is a source of enormous instability for world capitalism.

And the crisis is not confined to Britain. May, Macron, and Merkel are all facing huge difficulties at home, as the broken status quo collapses around them. Only the call for a socialist Europe can offer a way forward.
تاريخ
مصدر

https://www.youtube.com/watch?v=_9GVVEXrOzM

Brexit: "Those who the gods wish to destroy, they first make them mad"
مؤلف Socialist Appeal

الترخيص

رُفِعَ هذا المَقطع، المُصَوَّر أو الصَّوتي، أََو لقطة الشَّاشة هذه في الأَصل على مَوقِع يُوتِيوب تحت رُخصة المَشاع الإِبداعيِّ CC.
يَنُصُّ موقع الويب الخاصُّ بهم على ما يلي: "يَسمح يُوتِيوب للمُستخدِمين بتَعليم المَقاطع المُصَوَّرة الخاصَّة بهم باستخدام رُخصة المشاع الإِبداعيِّ نَسب المُصنَّف CC BY."
إلى رافِع المَلفّ: يجب عليك تقديم رابط (مسار) إِلى المَلفِّ الأَصليِّ، بالإِضافة إِلى معلومات المُؤَلِّف والمُلكيَّة، إِن وُجِدت.
w:ar:مشاع إبداعي
نسبه ل
نسبه ل: Socialist Appeal
إنت حر:
  • فى المشاركه – علشان نسخ و توزيع و بث العمل
  • إنك تمزج – فى تكييف العمل
بالشروط دى:
  • نسبه ل – لازم يتنسب العمل للى مألفه بشكل مناسب و توفير رابط للرخصه وتحديد اذا حصلت تغييرات. ممكن ده يتعمل بأى طريقه معقوله، لكن مش بطريقه تشير ان مانح الرخصه بيوافقك على الاستعمال.
رُوجِع هذا الملفُّ الذي نشر أوَّلاً في الموقع https://www.youtube.com/watch?v=_9GVVEXrOzM، بتاريخ 24 December 2021 من قبل المُراجِع Dudek1337 الذي أكَّد أنَّه كان مُتوافِراً في ذلك المَوقع في ذلك التاريخ تحت الرُّخصة المُشار إِليها.

الشروحات

أضف شرحاً من سطر واحد لما يُمثِّله هذا الملف
Alan Woods discussing Brexit on a video call in 2018

العناصر المصورة في هذا الملف

يُصوِّر العربية

12 اكتوبر 2018

نوع الوسائط العربية

image/png

5ab8d82e955dbf4af7f777ae3be2465d6dc988a3

طريقة الاستدلال العربية: SHA-1 الإنجليزية

حجم البيانات العربية

553,072 بايت

الارتفاع العربية

673 بكسل

997 بكسل

تاريخ الفايل

اضغط على الساعه/التاريخ علشان تشوف الفايل زى ما كان فى الوقت ده.

الساعه / التاريخصورة صغيرةابعاديوزرتعليق
دلوقتي20:43، 23 ديسمبر 2020تصغير للنسخة بتاريخ 20:43، 23 ديسمبر 2020997 × 673 (540 كيلوبايت)JleviUploaded a work by Socialist Appeal from https://www.youtube.com/watch?v=_9GVVEXrOzM Brexit: "Those who the gods wish to destroy, they first make them mad" with UploadWizard

ال1 صفحة دى فيها وصله للفايل ده:

استخدام الملف العام

الويكيات التانيه دى بتستخدم الفايل ده:

بيانات ميتا