الصوره الاصليه(ملف صوت/فيديو بنسق WebM , VP8/Vorbis, الطول 4ق 49ث, 1,280×720 بكسل، 620كيلوبيت لكل ثانية إجمالا)

الملف دا من ويكيميديا كومنز و ممكن تستعمله المشاريع التانيه. الوصف بتاعه صفحة وصف الملف هناك معروض تحت..

الخلاصة

وصف
English: Analyzing the wavelengths and intensity of hydrogen, neon and helium gas atoms with the spectrophotometer.

NCSSM, a publicly funded high school in North Carolina, provides exciting, high-level STEM learning opportunities. If you appreciate this video, please consider making a tax-deductible donation to the NCSSM Foundation. Thank you! https://connections.ncssm.edu/giving

Please attribute this work as being created by the North Carolina School of Science and Mathematics. This work is licensed under creative commons CC-BY https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/

Help us caption & translate this video!

http://amara.org/v/GAbn/
تاريخ
مصدر كومنز:ملفات من يوتيوب: Emissions Spectraاطلع على واحفظ النِّسخ المُخزَّنة في موقع الأَرشيف archive.org وفي موقع الأَرشيف اليوم archive.today
مؤلف North Carolina School of Science and Mathematics

الترخيص

رُفِعَ هذا المَقطع، المُصَوَّر أو الصَّوتي، أََو لقطة الشَّاشة هذه في الأَصل على مَوقِع يُوتِيوب تحت رُخصة المَشاع الإِبداعيِّ CC.
يَنُصُّ موقع الويب الخاصُّ بهم على ما يلي: "يَسمح يُوتِيوب للمُستخدِمين بتَعليم المَقاطع المُصَوَّرة الخاصَّة بهم باستخدام رُخصة المشاع الإِبداعيِّ نَسب المُصنَّف CC BY."
إلى رافِع المَلفّ: يجب عليك تقديم رابط (مسار) إِلى المَلفِّ الأَصليِّ، بالإِضافة إِلى معلومات المُؤَلِّف والمُلكيَّة، إِن وُجِدت.
w:ar:مشاع إبداعي
نسبه ل
نسبه ل: North Carolina School of Science and Mathematics
إنت حر:
  • فى المشاركه – علشان نسخ و توزيع و بث العمل
  • إنك تمزج – فى تكييف العمل
بالشروط دى:
  • نسبه ل – لازم يتنسب العمل للى مألفه بشكل مناسب و توفير رابط للرخصه وتحديد اذا حصلت تغييرات. ممكن ده يتعمل بأى طريقه معقوله، لكن مش بطريقه تشير ان مانح الرخصه بيوافقك على الاستعمال.
شعار يوتيوب رُوجِع هذا الملفُّ الَّذي نُشِر في الأَصل على كومنز:ملفات من يوتيوب: Emissions Spectra، في ١٤ فبراير ٢٠٢٠ آليَّاً بواسطة YouTubeReviewBot، وقد أَكَّد البوت أَنَّ هذا المقطع المُصوَّر كان مُتاحاً تحت رُخصة المشاع الإبداعيِّ المَذكورة في ذلك التَّاريخ. لا ينبغي حذف هذا الملف إِذا كان التَّرخيص قد تغيَّر بعد ذلك، لأَنَّ رُخصة المشاع الإِبداعيِّ غير قابلة للإِلغاء.

يتحقق البوت مِن التَّرخيص فقط، لذلك فإِنَّ المُراجَعة البشريَّة مَطلُوبَةٌ للتحقق فيما إِذا كان المقطع المُصَوَّر له مُشكلات ذاتُ صلةٍ بالأَعمال المُشتَقَّة، أَو حرية البانُورَاما وحقوق النَّشر الأُخرى لموادَ قد تَكُون مَوجُودة فيه. زُر صفحةَ =التَّرخيص لمزيدٍ مِن المَعلومات، إِذا كُنتَ مُراجِعَ تراخيصٍ، يُمكِنُكَ مُراجعة هذا الملفِّ عن طريق إِلحاق |reviewer={{subst:REVISIONUSER}} يدوياً بهذا القالِب.

شعار المشاع الإِبداعيِّ

الشروحات

أضف شرحاً من سطر واحد لما يُمثِّله هذا الملف

العناصر المصورة في هذا الملف

يُصوِّر العربية

21 اغسطس 2013

تاريخ الفايل

اضغط على الساعه/التاريخ علشان تشوف الفايل زى ما كان فى الوقت ده.

الساعه / التاريخصورة صغيرةابعاديوزرتعليق
دلوقتي10:56، 11 يوليه 20184ق 49ث، 1,280×720 (21.36 ميجابايت)VislupusImported media from https://www.youtube.com/watch?v=5mNiVTL5eU4

ال1 صفحة دى فيها وصله للفايل ده:

استخدام الملف العام

الويكيات التانيه دى بتستخدم الفايل ده:

اعرض استخدام عام اكتر للملف ده.

بيانات ميتا